Harmonogram školní družiny 2020/2021
Školní družina 2. základní školy ve školním roce 2020/2021 opět nabídne žákům 1. – 4. tříd zajímavý program a kvalitní zájmové kroužky, které povedou zkušené vychovatelky ŠD:
- Výtvarnou dílnu (Tvořivé tlapky) pro 1.-2. třídy - Vila - Petra Bestajovská.
- Výtvarnou dílnu pro 3.třídy tým tvořivých vychovatelek Jana Pečínková a Eva Pátková.
- Kroužek zobcové flétny pro 1.třídy konzervatoristka Hedvika Bortová.
- Výtvarný kroužek - Michaela Havlovicová.
- Kluby v rámci Šablon II. - Klub zábavné logiky a deskových her (B. Svobodová), Badatelský klub (H. Bortová), Čtenářský klub Čteníčko (V. Spurná)
Kromě pravidelných kroužků se mohou žáci těšit na různé zajímavé akce – např. velevýlet, divadlo Letadlo, akce s DDM, karneval, zábavná odpoledne, fotbalový turnaj, návštěvy roubenky a muzeí, Kuličkiádu a mnoho dalšího.
Naše družina je místem, kam děti chodí rády a podnětně tráví svůj volný čas.
Září
Vítání školního roku
Moje prázdniny - výstava na školní zahradě
Hravé odpoledne
Říjen
Návštěva botanické zahrady
Turnaj Kulička
Podzimní obálková bojová hra
Kostičky v DDM
Listopad
Výstava draků
Vlaštovky - soutěžní odpoledne
Prosinec
Putování za zvířátky k lesu - adventní nadílka
Zdobení vánočního stromečku
Vánoční hraní a vyrábění
Vánoční besídky
Leden
Tři králové
Turnaj v deskových hrách
Zimní soutěže
Únor
Hrátky na sněhu
Karneval - DDM
Březen
Obrázky na Radnici
Jarní tvoření
Návštěva botanické zahrady
Duben
Velikonoční soutěže
Divadlo
Květen
Fotbalové turnaje
Vystoupení fléten pro ŠD
Červen
Den dětí v maskách
Sportovní soutěže
Velevýlet
Loučení se školním rokem
V družině jednou týdně probíhají zájmové kroužky. Děti z vily mají k dispozici výtvarný kroužek a Klub zábavné logiky a deskových her. Děti z oddělení V Parku mohou navštěvovat kroužek zobcové flétny (1.třídy a 2. třídy), Badatelský klub, Čtenářský klub Čteníčko. Kroužky začínají v říjnu, kluby v září. Více informací se dozvíte od vychovatelek.
Při přípravě dalších činností v jednotlivých odděleních se vychovatelky řídí věkem a stupněm rozvoje dětí, jejich potřebami a zájmy. Dáváme žákům dostatek prostoru pro spontánní aktivity.